SEO TIP #14


Polecam artykuł z Majestic Blog


Rady dotyczące tego, jak odbić się w rankingu po najnowszej aktualizacji Google, znanej jako “Fred”

By Sante Achille | July 19, 2017

 

 

Każda aktualizacja Google ma swoich zwycięzców i przegranych, algorytm aktualizacji wiąże się z dużą ilością niespodzianek. Ze względu na to, że przez lata aktualizacje postępowały i ewoluowały, Google zdobyło niespotykaną kontrolę i wnikliwą wiedzę na temat swoich indeksów, przez co z naszej perspektywy niemożliwym jest zrozumienie czy przewidzenie w jakim stopniu te aktualizacje zmienią rankingi i dynamikę organicznego umiejscowienia.

Pierwsze oznaki tego, że Google zamierza zamieszać w świecie SEO pojawiły się w marcu , kiedy Danny Sullivan z SearchEngineLand.com stwierdził:

“Nie mówiono dużo o tej aktualizacji, prawdopodobnie dlatego, że nikt tak naprawdę nie wiedział, co się dzieje”.

 

Wielu ekspertów wierzy, że omawiana aktualizacja to diaboliczne połączenie swoich poprzedników, Pandy i Pingwina. Wielu obserwatorów zauważyło strony odnotowujące znaczącą obecność reklam, które spadły w rankingu. W oparciu o empiryczne dowody mogłoby się wydawać, że właśnie to było celem tej aktualizacji. W rzeczywistości wiele mniejszych stron bez dużej ilości reklam również znacznie ucierpiało, mówimy o prostych, „skromnych” stronach, dla których organiczne rankingi to chleb powszechni. Te strony straciły od 10 do 30 pozycji w odniesieniu do swoich „kluczowych zarabiających fraz”, co ostatecznie doprowadziło do konwersji. Żadne z nich nie zdradzały jawnych oznak z punktu widzenia SEO.

Celem tego postu jest zaoferowanie wglądu i przedstawienie czynności naprawczych, które mogą pomóc podnieść się po aktualizacji algorytmu Fred.

 

A więc spadłeś w rankingu po aktualizacji Google o nazwie Fred – co teraz?


Zacznij od swojego profilu linków zwrotnych korzystając z Majestic.

SEO TIP #14

W panelu logowania otwórz Site Explorer. Jak widzisz na zdjęciu powyżej, masz dostęp do historycznych danych Metryki Przepływu. Tutaj możesz sprawdzi, czy doszło do jakiś znaczących zmian w zakresie twojego Przepływu Zaufania, które mogły mieć wpływ na poważne zmiany dotyczące rankingu w okresie ostatnich 18 miesięcy.

Jeśli taki przegląd nie zapewni żadnych interesujących danych, możesz zawsze wykonać inny test korzystając z Majestic:

Otwórz Site Explorer

dalszą część artykułu znajdziesz już tutaj dalszą część artykułu znajdziesz już tutaj

 

Dodaj komentarz

Translate »