STATISTIC TIP #01.01


STATISTIC TIP #01.01

 

No dobrze przenieśliśmy sobie tutaj statystykę dotyczącą nowych kampanii AdWords. Dlaczego? Ano więcej miejsca 😀 Wcześniejsze wyniki znajdziecie tutaj tutaj i tutaj tutaj

 

Informacje wstępne


Nowe dwie kampanie będą Nas kosztować 50 pln. Czas trwania – niestandardowy: 5 września – 5 października 2017. Dzienny budżet to znów 1 pln.

STATISTIC TIP #01.01

 

Kampania #2


Opis typu kampanii

Rozszerzone dynamiczne reklamy w wyszukiwarce zostały udostępnione wszystkim reklamodawcom. Ta nowa wersja dynamicznych reklam w wyszukiwarce dynamicznie generuje wyświetlany URL oraz tekst nagłówka, korzystając z treści w Twojej witrynie. Tekst reklamy mieści się teraz w jednym dłuższym wierszu, co zapewnia lepszą kontrolę nad przekazem reklamy.

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce to najłatwiejszy sposób na znajdowanie klientów, którzy szukają w Google dokładnie tego, co masz w ofercie. Idealnie nadają się dla reklamodawców z dobrze rozwiniętymi witrynami lub rozbudowanym asortymentem, ponieważ korzystają z treści witryny do kierowania reklam i mogą pomóc w wypełnianiu luk w kampaniach opartych na słowach kluczowych. Bez dynamicznych reklam w wyszukiwarce nawet dobrze zarządzane konta AdWords zawierające wiele słów kluczowych mogą nie obejmować części trafnych zapytań, a ich reklamy mogą nie nadążać za nowymi produktami w ofercie lub odbiegać od faktycznej zawartości witryn reklamodawców.

 

Sposób wyświetlania


Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce mogą się pojawiać, gdy ktoś wyszukuje w Google hasła ściśle związane z Twoją witryną. Przy wyświetleniu reklamy jej nagłówek i strona docelowa są generowane automatycznie na podstawie konkretnych słów wyszukiwanych przez użytkownika. Inaczej mówiąc, nagłówki są dodawane dynamicznie, by zwiększać ich trafność w przypadku poszczególnych wyszukiwań.

Przykład. Jesteś właścicielem międzynarodowej sieci hoteli. Komuś, kto wyszukuje w Google hasło „luksusowy hotel Nowy Jork”, pojawi się nagłówek „Luksusowy hotel w Nowym Jorku”. Jeśli kliknie reklamę, trafi w witrynie na stronę o Twoim najlepszym hotelu w Nowym Jorku.
Dzięki temu dynamiczne reklamy w wyszukiwarce mogą szybko kierować potencjalnych klientów do interesujących ich treści w witrynie.

Pamiętaj, że zachowujesz kontrolę nad tekstem reklamy i źródłem kierowania z uwzględnieniem treści witryny.

 

Jak działa kierowanie


  1. Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce wykorzystują treści z Twojej witryny, by kierować reklamy na wyszukiwania. Masz do wyboru wiele opcji kierowania.
  2. Wszystkie strony internetowe. Indeks Google Twojej witryny służy do określania trafności wyszukiwań użytkowników i generowania reklam.
  3. Konkretne strony. Kampanię dynamicznych reklam w wyszukiwarce możesz prowadzić z uwzględnieniem kategorii witryny (np. „buty”) lub konkretnych stron internetowych. Możesz też kierować reklamy na określone słowa lub ciągi:
  4. Strony, których tytuły zawierają określone słowa
  5. Strony, których adresy URL zawierają określone ciągi znaków
  6. Strony zawierające określone słowa
  7. Kanał strony. Użyj arkusza kalkulacyjnego z adresami URL, by maksymalnie zawęzić kierowanie. Możesz następnie kierować reklamy na cały kanał lub jego części. Możesz np. oznaczyć odpowiednimi etykietami strony o „produktach z 4-gwiazdkowymi ocenami” lub o „hotelach z mnóstwem wolnych miejsc” i kierować reklamy tylko na adresy URL z tymi etykietami.

 

Kiedy nie używać


Z wyjątkiem kontrolowanego przez Ciebie kierowania za pomocą kanału kampanie dynamicznych reklam w wyszukiwarce nie są zalecane, jeśli witryna zmienia się błyskawicznie, np. ze względu na codzienne oferty specjalne.

 

Podsumowanie zalet


Oto niektóre zalety korzystania z dynamicznych reklam w wyszukiwarce:

  1. Oszczędność czasu. Nie musisz już przypisywać słów kluczowych, stawek ani tekstu reklamy do każdego produktu w swojej witrynie. Dodatkowo dynamiczne reklamy w wyszukiwarce umożliwiają szybsze docieranie z przekazem reklamowym do nowych rynków niż alternatywne metody.
  2. Częste automatyczne aktualizacje reklam. Jeśli wprowadzisz zmiany na stronach, które już zindeksowaliśmy, nasze roboty ponownie pobiorą informacje, by Twoje reklamy były jak najbardziej aktualne.
  3. Wyświetlanie trafnych, generowanych dynamicznie nagłówków w reklamach. Gdy wyszukiwanie przeprowadzane przez klienta odpowiada Twojemu produktowi lub usłudze, dynamicznie generujemy reklamę z nagłówkiem zawierającym słowa z hasła wyszukiwanego przez klienta oraz ze strony docelowej.
  4. Kontrola nad kampanią. Możesz wyświetlać reklamy oparte na całej witrynie albo konkretnych kategoriach lub stronach. Możesz także wyłączyć wyświetlanie reklam produktów, które są chwilowo niedostępne.
  5. Zwiększenie ruchu w witrynie. Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce mogą pomóc przyciągnąć do witryny więcej osób i zwiększyć sprzedaż, ponieważ będą promować Twoją firmę wśród liczniejszej grupy osób niż ta, do której możesz dotrzeć z kampanią kierowaną na słowa kluczowe.

 

Poniżej mały przegląd formatek:

Przeglądczyli ogólne podsumowanie

STATISTIC TIP #01.01

Ustawiono kierowanie reklam na wszystkie kraje świata

STATISTIC TIP #01.01

oraz czas trwania testowej kampanii.

 

Grupy reklam

STATISTIC TIP #01.01

 

Ustawiono na typ automatycznej zmiany stron serwisu.

STATISTIC TIP #01.01

Poniżej przedstawiono automatyczność tej grupy. 

STATISTIC TIP #01.01

Rozszerzono reklamy o trzy subdomeny uzupełniające serwis główny

STATISTIC TIP #01.01

 

Dynamiczne cele reklamy

Tutaj automat czyli wszystkie strony domeny i subdomen.

STATISTIC TIP #01.01

 

Odbiorcy

STATISTIC TIP #01.01

 

Dane demograficzne

STATISTIC TIP #01.01

 

STATISTIC TIP #01.01

 

STATISTIC TIP #01.01

Słowa kluczowe będą pobierane z Naszego serwisu. Taki wstęp, a cała reszta na bieżąco w kolejnych wpisach.

 

Kampania #3


W przypadku tej kampanii już własna inicjatywa co do słów kluczowych.

 

Przegląd

STATISTIC TIP #01.01

 

Grupy reklam

STATISTIC TIP #01.01

 

Reklamy i rozszerzenia

STATISTIC TIP #01.01

 

Rozszerzenie linków do podstron

STATISTIC TIP #01.01

 

Rozszerzenie objaśnień

STATISTIC TIP #01.01

 

Słowa kluczowe

STATISTIC TIP #01.01

 

Pozwoliłem sobie wykorzystać słowa kluczowe z serwisów o podobnej tematyce korzystając z narzędzi oferowanych przez AdWords.

STATISTIC TIP #01.01

 

page rank ° website ranking ° seo google ° google seo ° search engine marketing ° search engine rank check ° google page ranking ° seo business ° seo links ° on page seo ° seo cost ° google keyword rank checker ° seo tracking ° google search ranking ° website optimization ° keyword position checker ° google site checker ° search engine ranking report ° seo rank tracker ° google website ranking ° check keyword ranking ° local seo ° seo pricing ° keywords seo ° seo management ° blackhat ° what is seo ° seo specialist ° white hat ° bhw ° blackhatworld ° tactical hats ° remarketing ° black hat hacker ° seo consultant ° seo expert ° seo services ° blackcaps ° seo agency ° hat world ° seo process ° seo marketing services ° professional seo company ° search engine marketing services ° all black hat ° blackhat forum ° online marketing blog ° affiliate marketing ° website advertising ° make money on internet ° how to earn money from website ° how to make money from internet ° how to get money from internet ° advertising websites ° white hat seo ° make money from internet ° the black hat ° affiliate marketing blog ° blacked forum ° blackhatforum ° buy website ° money hat ° make money online forum ° create site ° www facebook ° fb login ° fa ° fblogin ° facebook sign in ° www facebook com ° login ° www facebook login ° facebook login sign in ° facebook app ° www facebook com ° face ° facebook com ° www fb com ° facebook login ° fb com ° fac ° m facebook com ° http facebook com ° free facebook com ° www fac ° go to facebook ° fsce ° faace ° www fa ° acebook ° www fb ° www f ° https www facebook com ° www facebook login com ° facebook coma ° fb com login ° www face ° face3 ° facebook 0 ° www facebook ca ° fb l ° faceb9ok ° www facebook c ° fzce ° yface ° ww face ° facebo0k ° https fb com ° thefacebook ° api ° developer tools ° docsapp ° developers ° apus app ° api developer ° developer account ° android docs ° android developer account ° api docs ° api programming ° dev apps ° developerapps ° api development ° api app ° api documentation ° developer api ° dev website ° apu application ° developer documentation tools ° android developer site ° devportal ° api site ° developer platform ° programming api ° www google ° google docs ° http www google com ° google search ° www google search ° googl ° google ° www google com ° google com ° google de ° google usa ° www google con ° google english ° wewgoogle com ° http google ° google co ° http google com ° google ocm ° google con ° www google com search ° google com search ° google us ° search engines ° google google ° google search engine ° english google ° google cok ° google como ° google google google ° google clm ° ww googlecom ° google ac ° google comcom ° www google co m ° www google com uk ° google cpm ° https www google ° www google com in ° google xom ° www googl com ° wwe google com ° google icons ° google cs ° google 1 ° google cin ° go google ° google o ° google com in ° google co m ° www google search web ° goo search engine ° google come ° google web search ° google cr ° www google com usa ° googlewww ° usa google ° google www com ° search google ° www google cpm ° http googl com ° google com r ° www google com ca ° wwgoogle com ° google com3 ° google q ° google google google google google google google ° google co in offered in ° google com search google ° google google google google google google google google google ° google com1 ° http http www google com ° cheap hosting ° dedicated server ° virtual private server hosting ° web hosting ° hosting a website ° web hosting and domain ° web hosting sites ° hosting server ° domain web hosting ° what is web hosting ° vps web hosting ° web hosting cheap ° dedicated hosting ° virtual server hosting ° cpanel hosting ° web hosting provider ° linux hosting ° best web hosting ° virtual private server ° web hosting servers ° web hosting service ° managed web hosting ° host unlimited ° low cost web hosting ° website design and hosting ° webhosting ° cheap vps ° vps hosting ° web hosting reviews ° web hosting companies ° hosting website ° reseller hosting ° cheap web hosting ° web hosting services ° email hosting ° domain hosting ° windows vps hosting ° web hosting for small business ° web hosting cpanel ° virtual web hosting ° best web hosting website ° domain name web hosting ° web space ° web hosting and domain name ° joomla hosting ° personal website hosting ° keyword tool ° seo on page ° keyword tool free ° website audit tool ° seo strategy ° seo guide ° search engine marketing agency ° keyword checker ° seo checkup ° free keyword tool ° seo plan ° seo services company ° seo help ° organic seo ° seo firm ° seo small tools ° search engine submission ° seo content ° small business seo ° seo monitoring tool ° best seo company ° seo keyword tool ° website promotion ° seo audit tool ° website optimisation ° free seo audit ° search marketing ° ecommerce seo ° free seo ° seo keywords ° seo audit ° moz ° seomoz ° moz com ° moz online ° moz checker ° moz tools ° moz pro ° moz rank ° internet marketing tools ° seo software ° online marketing tools ° search engine ranking ° moz seo ° search engine optimazation ° google sign up ° google account sign in ° website analytics ° google analytics wordpress ° gmail login sign ° sign gmail ° site web ° google tracking ° google analytics code ° sign into my google account ° website statistics ° google stats ° google analytics login ° google analytics sign in ° sign in google account ° web analytics ° data analytics ° log analytics ° check website traffic free ° data analysis tools ° add google analytics ° analytics report ° analytics google login ° wordpress analytics ° sign google account

 

Będziemy badać czy naprawdę mają takie wartości jak to prezentuje google. Odbiorcy i dane demograficzne tak jak we wcześniejszej kampanii (#2).

 

 

 

Statystyka


Zaczynamy od 0. W kolejnych wpisach na bieżąco będziemy śledzić rezultaty

 

 

Dodaj komentarz

Translate »