STATISTIC TIP #01.05 » KAMPANIA#3


STATISTIC TIP #01.05 » KAMPANIA#3

 

Mamy już pierwsze wyniki z AdWords (stara wersja AdWords) za okres 5 września – 10 września 2017. 

 

STATISTIC TIP #01.05 » KAMPANIA#3 STATISTIC TIP #01.05 » KAMPANIA#3

 

Jak widzicie póki co najlepiej ma się Grupa reklam #3 czyli grupa utworzona przez Nas na wstępie😀. Natomiast największy stosunek klikalności do wyświetleń ma jednak Grupa reklam #3_Api.

 

Ustawiliśmy również konkretne lokalizacje dla reklam – oto wstępne wyniki:

STATISTIC TIP #01.05 » KAMPANIA#3

 

A jak się ma przełożenie na urządzenia:

STATISTIC TIP #01.05 » KAMPANIA#3

 

Warto sprawdzić, która z dwóch reklam umieszczona na przykład w Grupie reklam #3  ma większa klikalność?

STATISTIC TIP #01.05 » KAMPANIA#3

Reklama 1

STATISTIC TIP #01.05 » KAMPANIA#3

 

Dokonajmy kilka modyfikacji:

STATISTIC TIP #01.05 » KAMPANIA#3 STATISTIC TIP #01.05 » KAMPANIA#3

 

Będziemy analizować tę zmianę.

 

Dodaj komentarz

Translate »