STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3


STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

 

Okres » 11 września 2017 – 17 września 2017
STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3
STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3
STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3
STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3
STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3
Dzień » 11 września 2017
STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3
Dzień » 12 września 2017
STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3
Dzień » 13 września 2017
STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3
Dzień » 14 września 2017
STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3
Dzień » 15 września 2017
STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3
Dzień » 16 września 2017
STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3
Dzień » 17 września 2017
Uwagi

 Kampania #3


Czas na podsumowanie tygodnia


Łącznie kliknięć: 188

Łącznie wyświetleń:  4 796

Stosunek kliknięć do wyświetleń: 6,5 %

„Nieaktywne” grupy reklam:

  • Grupa reklam #3_Hosting
  • Grupa reklam #3_Developers

Grupy reklam z kliknięciami:

  • Grupa reklam #3
  • Grupa reklam #3_Google
  • Grupa reklam #3_Facebook

 

Wstępne wnioski


 „Nieaktywne” grupy reklam – wstrzymamy

 Jest zbyt mało kliknięć aby reklama dostała się do sieci reklamowej

 Tylko 33 słowa kluczowe spotkały się z kliknięciami

 

Rozszerzenia reklam:


STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

Wygląda na to, że dobrym rozwiązaniem było rozszerzeniem reklam o adresy subdomen.

 

Reklamy, a kliknięcia:


STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

Wprawdzie obie reklamy są wyświetlane ale tylko w ramach głównej grupy reklam (Grupa reklam #3) zyskały kliknięcia.

 

Nowe propozycje google » AdWords – stara wersja:


STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3 STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3 STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3 STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

Zgodzimy się i będziemy obserwować

STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3 STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3 STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3 STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

 Zgodzimy się i będziemy obserwować

 

Dodatkowe możliwości:


STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3 STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

Na razie nie skorzystamy z tych możliwości.

 

 Możliwości zrealizowane:


STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

 

Nowe propozycje google » AdWords – nowa wersja – beta:


STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

Jak widzicie wersja beta opiera się no innych algorytmach i dostarcza nowych możliwości. Oczywiście to od nas zależy czy się na to zgodzimy.

STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3 STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

W przypadku wszystkich 75 propozycji jakość słów kluczowych to 6. Ja zastosuje się do zaleceń.

STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

Tak więc proponuję korzystanie z obu wersji AdWords 😀 . Na tym zakończymy opis propozycji od google i wrócimy do Naszej Kampanii # 1, która został wprawdzie wstrzymana ale może warto reaktywować jedną z grup reklam.

 

Kampania #1


STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

Wygląda na to, że pierwsza z grup reklam w miarę nadaje się do reaktywacji:

Kliknięcia: 1 026

Wyświetlenia: 50 597

CTR: 2,03%

Koszt: 40,88 zł

STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

 STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3 STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3 STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

Będziemy na bieżąco obserwować kampanie #1 i porównywać z pozostałymi kampaniami

STATISTIC TIP #01.06 » KAMPANIA#3

 

Ważna uwaga


„Reklama dźwignią handlu”. Jednak z reklamą należy uważać aby Nam nie zaszkodziła.

Dlaczego?

Wyobraźcie sobie, że ktoś szuka w danym momencie słowa kluczowego np. facebook. Osobę tę kusi reklama Waszej strony wrzuconej przez AdWords do wyszukiwarki google. Wchodzi na Waszą stronę po czym od razu ją porzuca ponieważ oczekiwał w danej chwili zupełnie czegoś innego. Skutek: wzrasta Wam współczynnik odrzuceń, maleje czas na stronie, maleje ilość stron na osobę. Mamy wtedy np. spadek w rankingach serwisu Alexa. (chyba, że opieracie się na jednostronicowym serwisie😀, który np. po chwili przekierowuje użytkownika sieci na inny adres)

Dlatego za dużo grup reklamowych z nie właściwymi słowami kluczowymi może raczej zaszkodzić.

 

Dodaj komentarz

Translate »