Dream

STATISTIC TIP #02.03 » ALEXA RANKING

STATISTIC TIP #02.03 » ALEXA RANKING STATISTIC TIP #02.02 » ALEXA RANKING   Analiza porównawcza » 13 września – 17 września 2017   Wahania SERP Google Wskaźnik mierzy stopień ryzyka wahań SERP dla 10000 domen i słów kluczowych Domena mojnowysklep.pl WORDPRESS nomoresecrets.pl  (cloudflare) REDIRECT  »» mojnowysklep.pl wyprawa4men.pl CLICKSHOP wyprawa4men.eu REDIRECT  »» ClickShop wyprawa4men.pl prezydent.pl pis.org.pl  takjakbylo.pl  sprawiedliwe […]

STATISTIC TIP #02.02 » ALEXA RANKING

STATISTIC TIP #02.02 » ALEXA RANKING   Analiza porównawcza » 06 września – 12 września 2017   Wahania SERP Google Wskaźnik mierzy stopień ryzyka wahań SERP dla 10000 domen i słów kluczowych Domena mojnowysklep.pl WORDPRESS nomoresecrets.pl  (cloudflare) REDIRECT  »» mojnowysklep.pl wyprawa4men.pl CLICKSHOP wyprawa4men.eu REDIRECT  »» ClickShop wyprawa4men.pl prezydent.pl pis.org.pl  takjakbylo.pl  sprawiedliwe sady.pl Dzień » 06 września 2017  […]

STATISTIC TIP #02.01 » ALEXA RANKING

  Przenosimy w to miejsce analizę porównawczą z        Wahania SERP Google Wskaźnik mierzy stopień ryzyka wahań SERP dla 10000 domen i słów kluczowych Domena WORDPRESS mojnowysklep.pl REDIRECT  »» nomoresecrets.pl (cloudflare) CLICKSHOP wyprawa4men.pl REDIRECT  »» ClickShop wyprawa4men.eu prezydent.pl pis.org.pl  Ranking globalny 207,709 567,304 452,072 4,052,726 156,921 421,744 Ranking Polska 4,059 12,037 10,866 46,356 4,086 […]

STATISTIC TIP #01.05 » KAMPANIA#3

  Mamy już pierwsze wyniki z AdWords (stara wersja AdWords) za okres 5 września – 10 września 2017.      Jak widzicie póki co najlepiej ma się Grupa reklam #3 czyli grupa utworzona przez Nas na wstępie😀. Natomiast największy stosunek klikalności do wyświetleń ma jednak Grupa reklam #3_Api.   Ustawiliśmy również konkretne lokalizacje dla reklam – […]

STATISTIC TIP #01.04 » KAMPANIA#3

Kampania #3 Mamy już ruch dzięki kampanii. Wprawdzie na razie w raportach AdWords jeszcze tego nie widzimy ale w końcu po co mamy Google Analytics 😀 Mamy tu 25 użytkowników kierowanych przez AdWords. Zwróćcie uwagę jakie słowa kluczowe zadziałały😀   Wrócimy do analizy po aktualizacji danych AdWords.